Graviditetskalender och annat bra för dig som är gravid finns hos Allt för föräldrar.

måndag 10 januari 2011

Robyn och klassisk musik...

Jag har poppat på ordentligt i bilen idag. Mycket bra låtar enligt mig. Men så när de spelar en av Robyns låtar på radion spritter det i magen som aldrig förr... Det bara är så att mamma inte lyssnar på henne alls och aldrig kommer göra det. *skrattar* Klassisk musik gillar hon dock, vilket jag läst är ganska vanligt bland bebisar. Bonk, bonk... ;)Det kan jag stå ut med...

Shoppat lite baby-kläder idag med... Bara såååå söta...
Hoppas verkligen att barnmorskan inte gjort misstag i könsbestämmelse av baby... Då blir det illa, eller en pappa som får åka och panikshoppa från bb. Lite framförhållning har jag väl ändå haft med kläder, men andra har jag inte kunnat låta bli... *ler*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar