Graviditetskalender och annat bra för dig som är gravid finns hos Allt för föräldrar.

fredag 8 april 2011

Sömn.

Äntligen en natt med lite sömn. Vaknade dock i morse vid fyra, dyngsur av svett och frossa. Var bara att hoppa i badet och värma sig igen. Satt sedan i soffan till sambon vaknade innan jag kunde sno hans varma torra sänghalva när han stack till jobbet. Vaknade åter igen dyngsur och frossig några timmar senare...Blev en lång dusch igen... Suckar. Hoppas dessa svettningar ger me sig snart. Är så trött på att duscha. Förr var det underbart, men idag känns det bara som ett måste, ett nödvändigt ont fast man är så trött så man kan svimma.

Känner mig sjukt sårbar just nu. Tappade en lagning i förrgår. Det raserade hela min värld. Fått en tid på måndag till tandis här i Visby. Har så dåliga erfarenheter sedan barn, så jag är livrädd för att laga tänder. Men jag vill heller inte riskera att få tandvärk som nysnittad med en liten bebbe.

I kväll är det fredagsmys med la familja här hemma. Hemmagjorda hamburgare blir det. Mums. Ser fram emot det.

Hoppas ni får en fantastisk helg alla.
Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar